Výstava Bezpečná hnízdiště nejen pr...
20. 3. 2024 - Výstava ukončující projekt zaměřený na vytvoření stovky bezpečných hnízdišť pro raroha velkého představuje tohoto vzácného dravce a základní projektové aktivity. Rarohů je v České
... zobrazit více
Muzeum čte dětem...
20. 3. 2024 - Program pro děti doplněný doprovodnými aktivitami a dílnou (pro děti od 4 let).
Z knížky Pohádky pod polštář čte vedoucí muzejní pedagogiky Martina Kaucká.
Vstupné na dílnu 30 K
... zobrazit více
Velikonoční bludiště...
20. 3. 2024 - Hledání velikonočních vajíček, luštění kvízů, plnění úkolů, poznávání přírody a dovádění v přírodním bludišti na Větruši.
Vstupné 30 Kč
... zobrazit více
Dobrý den,
uváděné informace otevírací doby a výše vstupného nejsou aktuální. Muzeum již není pobočkou Muzea Karlovy Va
(Muzeum Žlutice)
Památník je znovu otevřený od 16.9.2023, výstava Umění knihtisku a bratrská tiskárna v Kralicích, otevřeno středa - nedě
(Památník Bible kralické - Mora...)
MUZEUM JE UZAVŘENO OD ROKU 2021.
(Muzeum Grévin Praha)
Museum bylo přestěhováno do Železného Brodu, hned vedle supermarketů.
Otevřeno v sezoně kromě pondělí a ve svátek vždy
(Muzeum socialistických vozů)
Stálá výstava je krásná a lze si ji v klidu vychutnat i nafotit. Poté se občerstvit ve stylovém bistru. Kdo ale chce vid
(Muzeum US veteránů)
Máte-li zájem o oděvy 60,70,80 let. Ozvěte se. Maturkaničová Blanka
(Muzeum Kouzlo starých časů)
Muzeum železniční historie
Adresa:
Sudoměř
Sudoměř u Mladé Boleslavi 29425
Kraj Středočeský
Telefon: 732 600 760
Web: http://www.zinopa.estranky.cz
E-mail: pagac@email.cz
Otevírací doba
Otevírací doba muzea: květen - září: sobota, neděle od 9:00 do 17:00
Sudoměř
Sudoměř u Mladé Boleslavi 29425
Kraj Středočeský
Telefon: 732 600 760
Web: http://www.zinopa.estranky.cz
E-mail: pagac@email.cz
Otevírací doba
Otevírací doba muzea: květen - září: sobota, neděle od 9:00 do 17:00
Vstupné:
Vstupné dobrovolné
Vstupné dobrovolné
Na této zastávce najdete dobovou dopravní kancelář a sbírku původního nářadí používaného pro stavbu a ůdržbu kolejového svršku. Dále potom několik provozních motorových i vlastní silou poháněných drezín a nákladních vozíků.